مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 22:472022-03-02سياسي

رسانه می تواند انسان را پرورش دهد


رییس کل دادگستری گیلان، با اشاره به جهانی شدن و تغییر هویت ها تصریح کرد: رسانه می تواند انسان را پرورش دهد و به همین منظور باید مانند پیامبران الهی فطریات و گنجینه های عقول بشر را شکوفا کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در کارگاه آموزشی حقوق در رسانه، با توضیح حقوق عامه و شیوه همیاری و برجستگی آن در جامعه اظهار کرد: علم رسانه از رشته های جذاب در علوم اجتماعی است زیرا تاثیر رسانه در جامعه بسیار شگرف و موثر است و می تواند افکار عمومی را تسخیر کرده و حقیقت را تصویر کند.

وی با بیان تاثیر و نقش رسانه بر مردم و جامعه انسانی افزود: مردم گیلان نیز به دلیل تعدد و حجم بالای رسانه ها بسیار آگاه و فرهیخته و روشن به حقوق خود و دیگران هستند.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به جهانی شدن و تغییر هویت ها تصریح کرد: رسانه می تواند انسان را پرورش دهد و به همین منظور باید مانند پیامبران الهی فطریات و گنجینه های عقول بشر را شکوفا کنند و در این صورت است که چنین انسانی می تواند انتخاب خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: در گذشته هویت انسانی متاثر از دین و خانواده بود اما در عصر کنونی علاوه بر دین و خانواده، رسانه ها هویت ساز هستند و حقیقت های زندگی مردم را تصویر سازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه می تواند انسان را پرورش دهد

رسانه می تواند انسان را پرورش دهد